green is eeeew

Jag måste sluta bry mig. Så är det.
Efter varje möte är jag snuskigt irriterad på allt och alla. Sappäckel sexistenzjävlar.. There is no end to the madness. All skit sexistenz tar för givet att vi vet, deras tjuriga jävla sätt, allt jävla flumm på sappmötena och oförmågan att faktiskt komma fram till något.
Folk jag vet är trevliga genom tidigare möten (innan nollningsfanskapet) tycker jag nu inte om alls. Tjuriga jävlar..
Förut tyckte jag Oscar var snygg i sin ovve och väst, nu hatar jag grönt. Jag hatar dem. Jag tycker inte ens om Oscar när han sitter där och är dryg mot oss. Jag tycker iofs knappt om typ 50% av sapparna heller. Det här med att jag inte får umgås med Oscar gör mig också mer och mer irriterad varje gång. Jag är riktigt bitter på det nu.
Jag passar som vanligt inte in. Jag kan knappt dricka, och gör jag inte det har jag inte kul i den världen, inte på förfesterna, kårkvällarna eller någon av de andra aktiviteterna vi har haft heller. Jag kan bara inte slappna av. Jag har försökt nykter, funkar inte. Jag passar inte in någonstans!!
Helvete.

Kommentarer
Postat av: ztad

det är designat för att vara ett vidrigt helvete som inte tar slut. Tänk Prometeus ungefär.

Och det finns ingen bot, bara vetskapen att det är ännu värre på utsidan, i träsket på arbetsförmedlingen. (...tenta idag. därav de uppmuntrande orden)

2010-10-15 @ 17:45:24
URL: http://ztad.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0