Connection lost

Facinerande hur fort någon släpper kontakten bara för att man skaffar någon annan. Fuck vara vänner. Det verkar bara vara jobbigt. Å andra sidan så vinner jag ju två hallonmazariner på det. Mitt kylskåp, tänker inte han claima dem till te någon gång så tänker jag äta upp dem innan de blir dåliga.
To be fair, så har han känslor för mig, som han nu säger, så kan man också förstå att det blir himla jobbigt att umgås med mig. Det var iofs inte jobbigt så länge ingen annan fick ha mig heller, men nu.. Jag tycker det är synd. Och facinerande att se saker från andra hållet. Krossade jag någons hjärta? HAN gjorde det först. Så han får skylla sig själv. Men ja, finns en till som man kanske har lite dåligt samvete för.
Men jag är kär. Och lycklig. Inte varit det på ett tag. Korta stunder kanske, men de har alltid skuggats av något annat sen.
Just i detta nuet sitter jag i en säng i Kalmar annars. Inga konstiga idéer nu! Hälsar på sånt där spelfolk. De har barn. Ni vet jag och barn. Men den ungen är iaf glad mest. Vilket ju är lite tur. Tror inte jag hade orkat vara här annars. Men jag längtar till en säng i Karlskrona. En varm och mjuk säng. Som man delar. Mmm..
Imorrn bär det av med buss hem igen. Plugg ska tas tag i, flummen ska flummas, osv osv.

Kommentarer
Postat av: ztad

...och vi räknar ett-två-TRE (sic!) positiva inlägg i följd XD

2012-04-26 @ 10:10:52
URL: http://ztad.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0