..så hittar man det man har saknat.

Tack Sara!
Ztad: Jepp, Pontus, skåningen som jag satt brevid när vi spelade Munchkin. Blå ögon, brunt hår. Nu vet jag att det var många där, men kommer du ihåg så.. :P
Har haft en bra vecka. Ätit gott, skrattat mycket, gosat massor, och tagit ett långt och varmt bad. Just nu sitter jag ensam hemma och saknar. Att man blir van vid någon så fort? Det är nästan lite magiskt. Och jag vet att jag sa det förra gången med (men allting är ju relativt till ens tidigare erfarenheter) men jag har nog inte varit så bekväm med någon innan. Sen om det faktiskt stämmer eller om jag bara är nykär och lite naiv. Meh. Jag gillar känslan och tänker hålla fast vid den.

Kommentarer
Postat av: ztad

jag tror det. Inte en av de i skyddsväst.



Jupp, naiv ad infinitas ^^. Vilket ju iofs är hoppfullt, givet alternativet, att vara misstänksam, aggressiv och sardonisk :)

2012-04-26 @ 10:07:53
URL: http://ztad.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0