När man slutar leta..

Ibland bara händer det saker.
Som de som läst här för några veckor sen så vet ni att jag inte alls mådde bra. Vilket jag insåg själv också var ett dåligt tillfälle att ens fundera på att försöka inleda något med någon. Nej, det fick vara. Strunta lite i de jag visste ville något, kände något. Umgås med mina vänner istället. Bara inte bry mig om att känna något mer.
Så jag umgicks med mina kära nya (och gamla) vänner i Mammas Källare. Särskilt de som bor på Annebo. Som jag för övrigt saknar av just den anledningen, de man umgicks så mycket med då. Mer och mer så blev det bara jag och han.. Men man tänkte ju inte på det så. Var någon som påpekade det, men jag var verkligen "nej, tänker inte ens tänka på det som ett alternativ, jag orkar inte". Sen var det inget mer med det. Men sen, för sådär 2 veckor sen, började något sakta men säkert spåra ur. Ni vet hur jag spårar ur. Åt det mer snuskiga hållet. Är det något jag tycker om så är det att antyda saker och retas. Så längs med det temat gick det. Sen tittade man lite djupare in i varandras ögon ibland, kramades när man sågs.. Jag njöt bara av det. Jag njöt innan med. För jag trivdes. Jag var rätt så avslappnad, och hade kul. Sen, en sen torsdagkväll, tyckte de andra att vi skulle få vara ifred ett tag. Behöver jag ens säga hur det slutade? Vi kysstes, vi mös, vi njöt, vi var lyckliga. Efter det gick det rätt fort. Större delen av MK visste kvällen efter, då det var sittning. Några dagar till, sen var det officiellt på FB. Men det är liksom grejen med. Jag vill ha det så. För jag är kär. Jag saknar att inte bry sig om vem som ser eller hör. Gå och hålla varandra i handen. <3 Han är bäst, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Aww! Massa kramar! :'D

2012-04-19 @ 20:51:44
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: ztad

hurra!!! någon vi såg på plats?

2012-04-20 @ 19:25:45
URL: http://ztad.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0