waiting

Skolan känns meningslös och jag undrar mer och mer varför jag ens går kvar.
Livet känns också som om att man bara flyter med och egentligen inte kommer någonstans längre. Det bara står still.
Var är framtiden? Svara på det. För jag ser ingen, jag har ingen. Jag bad om en, försökte få grepp om en, men det var helt enkelt inte möjligt.
Jag bara går och väntar på något. Hela mitt liv har jag bara gått och väntat. Och ett tag hade jag det, trodde jag. Men det försvann som allting annat, jag tappade det som allting annat.
Och nu får jag bara inte grepp om något längre, det bara gilder bort.
Det känns mer och mer som om jag bara vill glida bort. Bara försvinna. Bara.. dö bort.

Kommentarer
Postat av: ztad

:(

Den där känslan av att ha genomskådat allting och insett att det inte var mer än så här? Den jävla tomheten när vitheten från lysrörsväggarna kastar skuggor och äter upp ljudens mening.



Men vad fan, du ska ju bli en stark lysande jävla supernova! Tusen himlar högre upp och med en sprängkraft starkare än vätebomben! Du är bäst, jag vet det!!! Tror fan du är starkare än alla jag känner. Och det kommer alla att få se.



Overcome tills mitten av mars, vi kommer och hälsar på dig!!!

2012-02-01 @ 19:49:28
URL: http://ztad.pointblog.se.

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0