Arse of arses

Vi minns ju skiten som hände tidigare iår. Skitstöveln som absolut skulle hålla våran relation hemlig, och som jag till slut inte orkade med för han behandlade mig som skit. Sen kom jag på honom med att snoka i mina irc-loggar. Efter det försökte han nästla sig in igen. Jag vägrade. Ja, vi kan den där historien nu. Nåväl. Det har nästlats upp mer i den nu. Jag var inte den enda tjejen han hade just då. Inte den enda han hade en relation med. Inte den enda han strulade med. Inte den enda han hade sex med. Vi var tre. Vad vi vet. Minst alltså. Jag, T och S. S började han strula med efter nyår. Där var det 2 månader som överlappade för mig och S med andra ord. Och sen dess har han varit med S, och hon har inte haft en aning om mig, eller jag om henne. Hemligt hemligt. T hade han sex med av och till, sen i höstas (dvs rätt mycket samtidigt som mig) och även nu över våren (samtidigt som S).. Mamma sa det, låter nästan som en film.. En hollywood film om en skitstövel till kille. Jag hatar honom. Men är rätt lugn med. Det var ju ett tag sen jag kände något för honom. Sen jag orkade bry mig om honom. Men han har en pungspark innestående för det. När han minst anar det. Rövhål..

Kommentarer
Postat av: ztad

vilket jävla drägg! förklarar ju en del i alla fall. skämmes, ta mig fan!

2012-06-03 @ 18:48:33
URL: http://ztad.pointblog.se
Postat av: Sara

Om du vill låna ett par skor med stålhätta kan jag nog ordna det. Vilket jävla apskaft.

2012-06-04 @ 08:11:21
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: ztad

...eller en rejäl knölpåk! (Eller ett lagom stort stridsplan)

2012-06-04 @ 20:08:37
URL: http://ztad.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0