Round and back again

Oj då. Mitt shoppa-sug tog överhanden idag och det slutade med att jag köpte för typ 1000kr. Oooops. Har numera en kavaj, en rosa klänning, en vit kortärmad skjorta, ett svart/grå-randigt linne/klänning, allt från H&m, samt ett annat sött linne från Carlings. Sa jag oops? Jag köpte jordgubbar medan jag var i stan med. Jag tror jag ska nöja mig för ett tag framöver. Okej, lite leksaker ska inhandlas med, men utöver det...

På ett helt annat tema så var det en sak som blev akut jobbigt. Såhär mitt i natten så finns det ingen att prata om det med heller, och personer man faktiskt känner att man kan prata om det med är ganska få. För det är så här i Karlskrona och på BTH att alla känner alla, alla pratar med varandra och om varandra. Saker och ting går inte att dölja ens från personer som i vanliga fall inte ens umgås. Kolla bara på rövhålet tidigare nämnt. Vi tre pratade inte med varandra alls, men vi hade gemensamma vänner och så kom allting ut ändå! Så nej, käften ska hållas. Ska det pratas så blir det med personern utanför allting. Pontus är ju iväg och skjuter plast med så han är inte precis ett alternativ heller. Sen vet jag inte om han vill veta heller. Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0