All the rage

Inte för att vara sån, men jag är nog allt lite manipulativ ibland. Bara en tanke så.
 
För övrigt så är min dåliga sida fortfarande fullt levande. Mår jag dåligt ska den som jag skyller på också må dåligt. Gör den inte det blir jag bitter och det går ut lite över andra med.
Men sen stannar man upp. Och tänker efter. Och slutar. Gissar på att det är skillnaden mellan Jane nu och Jane ett år sen. Över allt annat önskar jag att den förändringen och mycket mer hade kommit mycket tidigare. Jag vill ha Oscar tillbaka. Ja, jag vet att jag antagligen ser det bättre än vad det var, men oavsett vilket så är han fortfarande den enda i Karlskrona som jag har absolut fullt förtroende för. Men det är så mycket för sent. Nu kan jag bara ångra mig, beklaga mig över det, och mest bara må dåligt.. Så det är vad jag gör nu.
 
Förutom det så håller jag också på att bli sjuk.
 
FML, som dagens ungdommar säger. Fuck My Life.
Trackback
RSS 2.0