Mind made up?

Jag försöker. Att bara göra saker, gå med på saker, föreslå saker. Går inte speciellt bra för jag har bara kommit på vad jag egentligen inte vill. Något tar emot någonstans och det är helt ärligt inte så mycket att göra något åt i något av fallen. Så jag har väl bestämt mig nu. Fuck it all. Bara dra mig tillbaka, och bara strunta i sån där töntig kärlek som alla verkar vara ute efter. Närhet, vem fan behöver det? Jag har mina råttor, de kan ge mig lite kärlek, och jag ge dem min. För jag orkar inte med att ha det komplicerat. Jag orkar inte med att bara inte veta. I nåtot av fallen. Jag har sagt det själv innan, jag vill inte kasta mig in i något jag inte är säker på. Och helt ärligt, det enda jag någonsin varit säker på i mitt liv, har jag inte längre kvar. Den enda personen här i Kna som jag har fullt förtroende för, men som jag inte kommer kunna få tillbaka. Så skiten får bara vara så länge. Tills den dag jag känner så igen. Antagligen kommer det bli så att jag går ut (om jag fixar att ta tag i skolan igen) och sen flyttar härifrån. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback
RSS 2.0